Ustvarjanje pozitivne podobe institucije v javnosti

 V času, ko izobraževalne institucije veliko svojega časa in sredstev namenjajo promociji svojih izobraževalnih programov, je pomembno tudi, da vsak od zaposlenih ozavesti svoj delček, ki ga lahko doda v mozaik pozitivne podobe ustanove in posledično vpisu študentov. Udeleženci se bodo naučili, kako ustvarjati dobre zgodbe, jih (brezplačno) promovirati, kreirati dogodke, o katerih bodo z veseljem poročali mediji, spoznali bodo enostavna orodja za kreiranje dokumentov, ki so potrebni za komuniciranje z javnostmi in se seznanili z načini promocije projektnih izzidov. Usposabljanje bo praktično, pri samostojnem delu pa si bodo udeleženci že izdelali orodja, ki bodo takoj uporabna pri delu.

Obseg programa: 24 ur, od tega 14 kontaktnih ur preko video konferenc in 10 ur samostojnega dela

Začetek izpopolnjevanja: 1. 3. 2021

Vsebina:

  • Razumevanje javnosti in značilnosti posamezne javnosti, 3 ure
  • Z virtualnim sprehodom po medijski hiši: Poznavanje in razumevanje dela raznolikih medijev
  • Celostna strategija za komuniciranje aktivnosti in merjenje uspešnosti
  • Neverbalna komunikacija, proaktivna komunikacija vs. krizno komuniciranje (predavanje s primeri dobrih praks)
  • Kreativno pisanje in aktualiziranje objav

 

Link za prijavo: https://www.skupnost-vss.si/izpopolnjevanja-ciljajvisje/

 

Urnik:

Skip to content