Programski svet socialnih
partnerjev je pripravil spremenjen način promocije poklicev, da jih približa
ciljnim skupinam, katerim je promocija poklicev sploh namenjena – predvsem
učencem in njihovim staršem. Izkušnje kažejo, da imajo glavni vpliv na
poklicno odločitev prav starši. Delo na področju regijske promocije je
zastavljeno tako, da bodo mladim, staršem in drugi strokovni javnosti
predstavljene izobraževalne in zaposlitvene možnosti. Zelo pomembno je, da
se lahko v regijah sami odločamo oziroma izbiramo poklice, za katere bomo
navduševali mlade in njihove starše. Seveda bomo v promocijo pritegnili tudi
delodajalce, strokovno javnost in upravljalce človeških virov v naši regiji.
Skupaj s partnerji smo pripravili program, s katerim se bo v okviru naše
regije prikazalo poklicno tradicijo in trende, deficitarne poklice, možnost
praktičnega izobraževanja pri delodajalcih in neposreden dostop do
zaposlitvenih možnosti. Cilji promocije so podrobno
predstavljeni v rubriki "Promocija". |